Thursday, April 18, 2013

Bakimli Olmak Asktir'dan Gelen Hediye Paketi

Merhabalar! Bu blogu yaklasik iki ay önce actim ve eskiden de tanidigim bir sürü arkadasi tekrar buldum. (Bilmeyenlere: Yaklasik bir yil önce de bir blogum vardi, fakat özel nedenlerden dolayi kapatmak zorunda kaldim.) Bunlardan biri de Ben Kendim Her Seyim'in sirin yazari Merve! Blogunu su linke tiklayarak görebilirsiniz ve üye degilseniz daha neyi bekliyorsunuz? :-)

Onun bir Doa Kozmetik alisveris yazisinin altina onu ne kadar kiskandigimi söyleyip keske Almanya'ya da yollasalar demistim ve birden ne göreyim? Mail kutumda tatli mi tatli bir mail: Merve benden bir siparis yapmami istemis. Ne kadar sevindigimi anlatamam sizlere! Tabii hemen uzun zamandir merak ettigim birkac ürün istedim ve o da sag olsun hemencicik alip yollayiverdi bana. Kargo süresi biraz uzun olsa da sonunda elime gecti ve ben cok mutlu oldum! Elbette ki ben de ona Almanya'dan onun TR'de bulamayacagi bir sürü sey gönderecegim! <3 Cok cok cok tesekkür ederim Merve'cim, ne kadar mutlu oldugumu bir kez daha söylüyorum burada. <3

Kutudan bekledigimden coooook daha cok sey cikti. Bir de lilakutu'da göndermis. Benim de bir lilakutum oldu, nihaha. Ben de sana bir Glossybox'da yollarim hediyelerini, kutulari da degismis oluruz. :P



Doa Japon Kirazli Dus Jeli: Icinde minicik peeling tanecikleri bulunan bu dus jelini henüz denemedim ama uzun zamandir merak ediyordum. Kokusu sahane, bayildim! En kisa zamanda deneyecegim! Isterseniz bu ürünler hakkinda birer yorum yazabilirim, bunu yorumlarda belirtmeniz yeterli.
Doa Gül Suyu: Merve sirin mi sirin mektubunda bircok Blogger'in bunun kokusunu begenmedigini söylemis ve ben nedenini anliyorum, cünkü hafif eksi bir kokusu var. Ilk kokusu gül gibi, ama ardindan gelen koku biraz eksi, o yüzden sevmemis olabilirsiniz. Itiraf ediyorum, benim de cok begendigim bir koku olmadi, ama annem cok sevdi! :-)
Doa Argan Yagi: Iste bunu en cok merak ediyordum ve sonunda benim de bir sisem oldu <3 Yuppiii!
Doa Hindistan Cevizi Yagi: Merve bunu saclarinda kullaniyormus. Ben de öyle yapacagim! Hicbir kokusu yok bu arada. :-)

Bekledigim seyler bunlardi, ama Merve bir sürü baska seyler de koymus pakete.

Flormar Blush-On Allik P112: Mükemmel bir pembe. O kadar yogun bir yapiya sahip ki, bir firca darbesi iki yanagima da yetiyor. Bir de 14 gram var icinde. Ben bunu nasil bitirecegim yahu? :-) Rengine bayildim, tam benlik!
Flormar Nail Enamel 320: Bu oje de alliga cok uyumlu bence ve tam benim sececegim renklerden. Hemen yarin tirnaklarima sürecegim <3
theBalm Girls Lipstick 'Mai Billsbepaid': Ismine harika. Rengi cok ama cok güzel, hfif mauve'a kacan bir nude/pembe karisimi ve mat bitisli. Mat bitisli bu renkte bir rujum yoktu ve Merve sayesinde oldu! Cok tesekkürler!
Catherine Arley Dynamic Volume Mascara: Daha önce hakkinda hicbir sey duymadigim bu marka ve rimeli begendim, cünkü bir lastik fircaya sahip, ki ben her daim lastik firca tercih ederim kirpiklerimde. Bakalim performansi nasil olacak.

Bir de salyangozlu maske yollamis. Üzerindeki maskeli surat bana Freddie & Jason'daki Jason'u hatirlatiyor. Cok korkuyorum ondan ben yaa. Bir de üzerindeki Korece yazilari okuyabiliyorum desem sasirir misiniz? Ben bundan önce 7 yil boyunca Kore müzigine hayrandim, ama artik dinlemiyorum pek. 7 yillik bir hayranlikla da tabii Korece'yi ögrendim. Bizim üniversitedeki Korelilerle hep konusuyoruz hatta, eglenceli oluyor. :-) Kore kozmetik markalarina bayiliyorum ben. Bakalim bu maske nasil olacak.

Bu kadar hediyeden sonra diyecek tek sey 'Merve, seni seviyoruuum!' olurdu herhalde. Sen kesin cennetliksin, böyle tatli mi tatli hediyeler gönderdigin icin cok tesekkür ederim bitanem!

Merve'nin blogu: http://bakimliolmakasktir.blogspot.de/

Hepinizi öpüyorum kocaman!
- iheartsu
Instagram: iheartsu
Mail: theheartscalling@gmail.com

----------
Next Post: Alisveris - Primark

23 comments:

  1. The Balm ruj harikadır,hepsini güle güle kullan aşkım! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, ruju gercekten cok begendim! :-)

      Delete
  2. Hediyelerin çok güzelmiş tatlım. Güle güle kullan ;)
    Bir de Gül suyunun ekşi kokması %100 doğal olduğunu gösterir ;) Yani sentetik gül suları daha iyi kokuyorlar ama onlar sadece gül kokusu verilmiş normal su. Bu ise gerçek gül suyu işte :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, kesinlikle öyle. :-) Yüzde yüz dogal oldugu iicn öyle kokuyor demek ki. Ben gül suyunu tonik olarak kullanmaya basladim :-)

      Delete
  3. Arkadaşlıklar her zaman iyidir :) Güle güle kulla canım hepsini dostluğunuz hiç bitmesin <3 Rujun harika olduğunu söylemeden de olmaz.Kocaman öpüldün :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin canim <3 Ruj gercekte harika, cok begendim ben de :-)

      Delete
  4. bebeğimmmmmmmmm :))) asıl ben teşekkür ederim beni kırmadınnn kabul ettin keşke daha fazlasını yapabilseydim inan aklımda daha bir sürü şey vardı kilo sınırı olmasaydı ama bi şekilde daha başka şeylerde yollıcam ben sanaa aklımda kalıyor sen orda olmadığını söyledikçe :) seviyorum seni can'sın sev'im benimmm <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valla ben kilo sinirini bosverip aklima geleni aticam senin pakete askosum <3 :D Ben de seni seviyorum askosum <3 Daha ne gönderecekstin ki sen yahu, deli misin <3 Bu kadariyla bile bayilacaktim, daha cok olsaydi su an komada olurdum! :D

      Delete
  5. Süper hediyeler çıkmış kutudan yaa :)) Bende o kadar denememe rağmen bi kendime yollatamadım şu kutuyu :) Ne zaman denesem tüm kutular kapılıyor :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorma valla, bizde de öyle maalesef. Gecen gün sabahin 4ünde kalktim, cünkü kutular 5'te satisa cikiyordu, bir de baktim 5:02'de hepsi kapilmis. "Manyak mi bunlar yaa" dedim kendi kendime, sonra fark ettim ki ben de onlardan biriyim, cünkü ben de sabahin 4ünde uyndim sirf bu kutu kapistirmasi icin. :P

      Delete
  6. Ahaa ben de ojeleşme etkinliğinde bu kutuda hediye göndermiştim Merve'ye. Belki de o kutudur. :)) Güzel günlerde kullan.*-* Kutuyu değil tabi ki içindekileri. ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, cok sag ol canim! Kutu demek sendendi haha :P Süpermis! Belki benim gönderecegim kutu da bir gün sana gelir? :D

      Delete
    2. Ayy ne güzel olur! Hatta direk ben gelsem daha güzel olur da neyse. :D

      Delete
  7. Japon kirazı, yani Sakura, muhteşem bir kokuya sahip :D Parfümünü bulabilsem keşke :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen! Ben de parfümünü istiyorum!!

      Delete
  8. Oh mis gibi olmuş (: Argan yağları çok güzel Doa'nın umarım seversin ^^ Bu arada bana söylesen ben de gönderirdim alındım bak şimdi :D Bir dahaki Türkiye siparişini bekliyorum ona göre :D :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Argan yagini benim de begenecegimden eminim! :-) Haha, bir sonraki alisverisimi senden yaparim öyleyse, yalniz para alman sartiyl. :D Tutturup bedavaya bir sey göndericem demek yok, tamam mi :D

      Delete
  9. Çok Güzeller Bayıldım Özellikle The Balm Ruja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de ona cok bayildim :-) Tesekkürler!

      Delete
  10. Güle güle kullan, hepsini denemek isterdim. :)

    ReplyDelete
  11. Şu kutulara kaydolmak istiyorum.bazen çok güzel şeyler oluyor,bazen de yeter aldıklarımız diyorum . Ne büyük ikilemde kalıyoruz biz kızlar bazen!

    ReplyDelete