Saturday, February 1, 2014

Ocak 2014 Favorilerim

Merhabalar! Bu ay bir sürü yeni ürün kullandım ve aralarında hemen hemen hiçbir beğenmediğim bir şey yoktu. Bu ayki favorilerim topluca şöyle:





Teker teker inceleyelim...





Gilette Venus Satin Care Traş Köpüğü:
İlk defa kullandığım bir üründü ve kesinlikle bayıldım! Jilet kullanımını çok kolaylaştırıyor ve kokusu da harika. Tekrar alacağımdan eminim.

Soap & Glory Wash Your Hands Of İt Sıvı Sabun:
Şimdiye kadar yüz bakım ürünleri hariç hemen hemen her ürününü denediğim bu markanın beğenmediğim bir şeyine rastlamadım. Bütün ürünleri Soap & Glory'nin meşhur tatlı kokusuna sahip ve bu da kesinlikle öyle, fakat ben artık ellerim için değil, fırçalarımı temizlemek için kullanıyorum. Yani bir nevi fırça şampuanı oldu, çünkü bununla yıkadığım bütün fırçalarım en az bir sonraki yıkanışa kadar o tatlı kokuyu kaybetmiyor. Tabii bütün kiri de çıkarıyor. Çok memnunum ve tekrar alabilirim.





Yves Rocher Riche Creme Omega Balsam:
Doğru tercüme edip etmediğimi bilmiyorum. Türkiye'deki Yves Rocher websitesine baktım, fakat Riche serisine ait olan bu kremi bulamadım, sanırım Türkiye'de satılmıyor. Keşke satılsa! Bana bunu bir önceki büyük siparişimde hediye etmişlerdi. Normalde 30€ civarında satılıyor, bu TR'ye göre 70-80 TL filan oluyor galiba. Böyle cömert hediyeleri severim. Hediye konusunda Yves Rocher üzerine tanımam zaten. Bu krem favori nemlendiricim oldu! Sabah ve akşam kullanıyorum; çok yoğun bir yapıya sahip ve dağıtması biraz zor gelebilir, ama avuç içlerimde önce parmaklarımla ısıttıktan sonra yedirmesi kolaylaşıyor. Cildimi bütün gün nemli tutuyor ve şu an bile yanaklarıma dokunsam sabah sürdüğüm kremin etkisini hissedebiliyorum. Buna son zamanda gerçekten ihtiyacım vardı ve imdadıma yetişti. Tekrar alacağım.

Elizabeth Arden Eight Hour Cream:
Dudaklarım son zamanda çok yıpranmıştı ve kurtarıcım Eight Hour Cream oldu. Onun verdiği yoğun bakımı birçok diğer lip balmım da veriyor, fakat onun kadar kalıcı bir sonucu hiçbir başka üründe görmedim. Akşam sürüp yattığım dudaklarımda sabah hala bir gloss görünümü oluyor, ama aynı zamanda gerçekten dudağın içine işlemiş oluyor. Burun ve ağız kenarlarımdaki ara sıra çıkan kuru ve pul pul dökülen teni de bu krem nemlendiriyor. Kokusu yabancı guruların da dediği gibi hakikaten iğrenç, ama bununla yaşayabilirim. Duyduğum kadarıyla kokusuz bir versiyonunu da çıkarmışlar. Herkese tavsiye ederim, ama dikkat edin, yüzünüze sürmeyin bunu. Bunun için gerçekten FAZLA yoğun. Aradan iki dakika geçmeden sivilce çıkarır gibime geliyor.

Alverde Güllü Yüz Yağı:
Bu ay yeni denedim ve çok sevdim! Elime biraz termal suyu verdikten sonra içine birkaç damla gül yağı verip yüzüme uyguluyorum serumumdan sonra ve verdiği nem gerçekten çok hoş. Clarins'in çok severek kullandığım Lotus yağına çok benziyor. Birkaç hafta önce Afrika (Nijerya)'dan ısmarladığım siyah sabunum gelmişti ve sivilcelere karşı çok iyi olduğunu duyduğum için bir hafta boyunca kullandım. Sivilcelerimin hemen hemen hepsi gitti, fakat o sabun cildimi o kadar kuruttu ki, hayatımda hiç bu kadar kuru olmamıştım. Aradan iki hafta geçti ve gün ortasında cildimin hala pul pul döküldüğünü görebiliyorum. Ne sabunmuş! Tabii ki kullanmayı bıraktım, ama hala neme ihtiyacım var. Bu yüzden de bu kadar çok nemlendirici ürün görüyorsunuz burada.






MAC Omega & Brun Farlar:
İkisini de kaşlarım için kullanıyorum. Genelde doğal bir görünüm elde etmek istediğim günlerde yumuşak bir kaş fırçasıyla sadece Omega'yı kullanıyorum. Biraz daha keskin durmasını istediğim zamanlar ise hem Omega'yı, hem de Brun'u daha sert bir fırça yardımıyla uyguluyorum. Harika bir ikili.

Catrice Eyebrow Filler:
İkinci tüpüm oldu ve no-make-up-make-up günlerimde bunu sürüp çıkıyorum evden. Hatta bazı günler yanıma bile alıyorum, çünkü çıkarıp yolda kullanmak için çok pratik.

KİKO Twinkle Eye Pencil 06:
İşte bu! Gözümün içinde genelde kalem kullanmam, ama bu o kadar hoş duruyor ki, almadan geçemedim mağazadayken. Çok 'buttery' bir formüle sahip ve uygulaması çok kolay, bir sürüşte rengi elde edebiliyorsunuz. Hem üst, hem de alt kirpik diplerime sürüp sonra bir fırçayla dağıttımda da muhteşem bir smokey eye oluşuyor. Bir süre bunu Günün Makyajları'nda göreceksiniz.

Catrice Ultimate Lash Multimizer Mascara:
Max Factor False Lash Effect'e benzeyen bir fırçası var ve etkisi de kesinlikle aynı. Max Factor'un 2000 Calorie Waterproof rimelinin üzerine kullandığımda çok çok hoş kıvrık ve hacimli kirpikler elde ediyorum. Bayıldım ve tekrar alacağım!



La Roche Posay Termal Suyu:
En az Avene'in termal suyu kadar ince bir şekilde suyu yayıyor etrafa. Biraz önce bahsettiğim sabunu kullandığım o bir hafta içinde yüzüm kurumak yanında bir de o kadar yanıyordu ki, bunsuz eminim sağ salim atlatamazdım o günleri :-) Ayrıca gül yağıyla karıştırdığım termal suyu da bu oldu. İlk başta küçük boyunu almıştım ve indirimde görünce en büyük boyunu da almadan edemedim.



L'Occitane Almond & Rose El Kremleri:
Çantama alıp dışarıda sürmek için çok pratik boydalar, ama ben daha çok evde kullandım. İkisinin de kokusuna bayılıyorum, özellikle Almond serisinin ne kadar büyük hayranı olduğumu biliyorsunuzdur muhtemelen. Bu ay sadık el arkadaşlarım oldular.



Ve son olarak...
Gliss Kur Sac Uçları İçin Fluid:
Saç uçlarım sürekli topuz yaptığım için yıpranıyor, ama ben topuz yapmaktan asla vazgeçemem. Saçlarımın açık halini de seviyorum, ama yüzüme saç düşmesinden nefret ettiğim için bir süre sonra zaten otomatik olarak ya at kuyruğu ya da topuz yapıyorum. Bu yüzden de uçlarım kırık ve bu ürüne çok ihtiyacım var. Çok yardımcı oldu bana, saçlarımı kesinlikle sağlıklı gösteriyor.

L'Oreal Ever Rich Elixir:
Bu ürünü çok merak ediyordum ve geçen gün "neden olmasın?" diyerek alıverdim. Şişesinde şampuandan sonra saçınıza sıkıp hiç bekletmeden yıkamanız gerektiğini söylüyor. Kulağa çok tuhaf geliyor, evet. Ben birkaç kez o şekilde kullandım, ama pek memnun kalmadım, bu yüzden banyoda hala Ever Rich'in saç maskesini kullanmaya devam ediyorum. Ben bunu daha çok banyodan sonra hala nemli olan saçlarıma verip biraz yedirdikten sonra kurutuyorum. Bu şekilde kullanınca gerçekten harika bir sonuç elde ettim, saçlarım resmen parlıyor. Şişesinde de "küçük miktarda kullanıldığı sürece banyodan çıkınca da kullanılabilir" yazdığına göre yanlış bir şey yapmıyorum yani, içim rahat. :-)

Bunlar benim favorilerimdi. Favoriler yazılarını okumaya bayılıyorum! Biliyorum, hiç aktif değildim son zamanda, ama hepinizin blogunu severek okuyorum (yorum bırakmasam da). Söz, yorum da bırakırım artık. :-)

Öpüyorum sizleri!
- Sevim

—-- iPad ile yazılmıştır.

9 comments:

  1. Uzun zamandan sonra yeni yazını okumak çok keyifliydi :) Fakat fotoğraflarda problem var sanırım :(

    ReplyDelete
  2. çok güzel ve ilgimi çeken ürünler var aralarında.mesela catrice,kiko,soap and glory çok merak ettiğim ürünlerdi.soap and glory'nin başka hangi ürünlerini kullandınız ve tavsiye eder misiniz?
    güzel bir yazı olmuş,takipteyim.bende beklerim.
    http://wishingbeauty.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  3. Geri dönmene çok sevindim :) !

    ReplyDelete
  4. Çok güzeldi saç ürünlerini özellikle merak ettim ve bir de Soap&Glory nerden alabiliriiiiz=)

    ReplyDelete
  5. Urunler cok guzel.... bizim blogumuzada bekleriz http://modailebirlikte.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Urunler cok guzel.. bizim blogumuzada bekleriz :-) http://modailebirlikte.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Urunler cok guzel.... bizim blogumuzada bekleriz http://modailebirlikte.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Hey sekerim, ben viva :) Tekrar blog yazmaya basladim, cok özlemistim :)

    ReplyDelete
  9. Blogunu yeni kesfettim ve cok begendim :) lorealin elixir ini ben de kullanmistim savima cok iyi gelmisti .
    Ben de yeni blog actim bir bakarsaniz sevinirim makyajdeyipgecme.blogspot.com :)

    ReplyDelete