Monday, March 4, 2013

Büyük Tavsiye: La Roche Posay Effaclar Duo + Önce/Sonra Resimleri

Merhabalar! Bir Büyük Tavsiye yazisi daha! Önceki büyük tavsiyem Caudalie Divine Oil'u bircok kisinin benim sayemde almasi beni cok mutlu etti! Umarim bu üründe de ayni tepkiyi verirsiniz! :-)

Uzun zamandir hazirda duran, ama önce/sonra resimleri icin biraz beklemem gerektiginden bir türlü paylasamadigim bu ürün degerlendirmesini nihayet bugün paylasabiliyorum sizlerle!
Birkac kisiye bu yazinin gelecegini söz vermistim zaten.

(Not: Uzun bir yazi olacak, bu yüzden vaktiniz varsa okuyun.)

La Roche Posay Effaclar Duo


Paketlemesi: Bastirmali bir ambalaja sahip oldugu icin ürünü son damlasina kadar cikarabiliyorsunuz. Benimkisi bitmek üzere, icinde yaklasik 10% kaldi. Ben de geriye kalanini kücük bir kaba doldurdum ve bastirmali oldugu icin gercekten son damlasina kadar cikarabildim. Ürünün ciktigi uc da ince ve böylece cok fazla cikarmanizi engelliyor ve daha iyi dozlamanizi sagliyor. (Bu arada, herhangi bir yanlis Türkce kelime kullandiysam kusura bakmayin, biliyorsunuz, Türkcem cok iyi degil.) Puan: 10/10

Kokusu yok denilecek kadar hafif ve ferah. Icerigi: 40 ml. Bunun daha önce iki tane 5 ml sample boyuna sahiptim, ve tanesi yaklasik iki hafta düzenli kullanimda yetmisti bana. Nasil kullandiginiza bagli. 40 ml bir cilt bakim ürünü icin standart. Daha kücük boyu yok bildigim kadariyla. Sadece bu boyu var. Puan: 10/10

Fiyati: Ben bunu Effaclar Yüz Temizleme Jeli'nin kücük boyuyla bir sette 15€'ya almistim. Bunu cevirirsem yaklasik 40 TL yapiyor. Kendi basina da fiyati 15€ oldugu icin icinde bedava Yüz Temizleme Jeliyle gelen seti aldim tabii. Fiyati kesinlikle iyi. Ne fazla pahali, ne de ucuz, tam ortasi. Puan: 10/10

Icindekiler: Bu konuda cok bilgili degilim, cilt bakim uzmani degilim sonucta. Ama yillar boyunca az biraz bir seyler ögrendim. Bu ürün gözeneklerinizi temizleyecegini, siyah noktalari, sivilceleri, yaralari giderecegini ve cildinizi daha 'düz' ve 'even' (bunun Türkcesi ne?) yapacagini söz veriyor. Benim kiz kardesim ergenlik döneminde akneyle savasti (hala da az biraz var), ve onun sayesinde birkac icerik hakkinda bilgi sahibi oldum. Effaclar Duo'nun icinde 5,5% Benzoyl Peroxide var, ama sadece Amerika yapimi olanin icinde. Bendeki Fransa yapimi oldugu icin benimkinin icinde yok. Akneye yatkin ciltli insanlar icin bu doz biraz fazla gelebilir. Eger cok hassas cildiniz varsa, tavsiye etmem acikcasi. Zaten bu ürün cok büyük akne problemleri olanlar icin degil, orada burada nadir sivilceleri cikanlar icin üretilmis. Ayni zamanda LHA, yani Lipo Hydroxy Asit iceriyor. Bu, cildin daha düz ve daha pürüzsüz olmasini sagliyor. Onun haricinde Silica da var. Yani Silica'ya karsi hassas bir cilde sahipseniz dikkatli ve azar azar kullanin. En iyisi hic almadan önce eczane'den bir sample isteyin. Benim hassas cildim yoktur, bu yüzden icerikleri bana göre uygun. Puan: 10/10

Yapisi: Hafif bir jel yapiya sahip ve suyla karistirilmis süt gibi bir rengi var. Uygulamasi ve yedirmesi cok kolay, ama nasil uygulandigini da asagida yazacagim, oradan okuyun. Puan: 10/10

Uygulamasi: Gelelim en önemli noktalardan birine. Ben dedigim gibi ilk basta bunun 5 ml'lik bir sampleini almistim. Siz de benim gibi misiniz bilmiyorum, ama ben samplelari gidim gidim kullanirim, bitmesinden korktugum icin ve uzun süre kullanip gercekten etkisini görebilmek icin. Bu yüzden o sample'i yaklasik iki hafta boyunca kullandim. Tabii cabuk bitmemesi icin sadece sivilce bölgelerime sürdüm ve iki hafta sonra bütün, ama BÜTÜN sivilcelerim kayboldu. O kadar mutluydum ki anlatamam! Bu yüzden hemen full boyunu aldim ve heyecanla kullanmaya basladim. Tabii simdi elimde full boyu oldugu icin gidim gidim kullanmak zorunda degilim düsüncesiyle bol bol bütün yüzüme sürdüm. Ne oldu? Bir hafta icinde eskisinden daha da cok sivilcem oldu! Gözlerime inanamadim, bunlar samplea ne kattilar da ise yaradi, full size neden böyle (ayiptir söylemesi) boktan? Belki gecer diye tekrar ve tekrar kullandim, ama sivilcelerim daha da cogaldi. Sonra düsündüm ki, ya bütün yüze degil de spot treatment olarak kullansam, sample'da yaptigim gibi? Ise yarar mi o zaman? Bu yüzden sadece sivilcem olan yerlere sürdüm ve voila! Yine hepsi iki hafta sonra tamamen kayboldu! Neymis? Bütün yüze sürmüyormusuz! Niyeymis? Cünkü bir spot treatment olarak kullanilacakmis! En azindan bendeki etkisi öyleydi. Herkes deneyip kendisine en uygun olan yöntemi bulmali.

Etkisi: Bunu bütün yüzümde kullandigimda cikan sivilceleri saymiyorum arkadaslar. Sadece gercek kullanisini ögrendikten sonra cikan sonucu degerlendiriyorum simdi. Etkisi tek kelimeyle muhtesemdi. Gözeneklerim daha temiz ve daha kücük (ki cok büyük degildiler, ama bunu kullandigimdan beri daha da düzlesti tenim). Sivilcelerimin hepsi gitti (asagidaki Önce/Sonra resimlerinde de gördügünüz gibi), hicbir sivilcem kalmadi. Arada sirada tabii minik minik bir seyler cikiyor, ama onlara da birkac defa Effaclar Duo'yu sürdükten sonra gidiyorlar. Bendeki etkisini gösterme süresi genelde 3 ve 6 gün arasi oluyor. Yani bugün bir sivilcem ciksa ve ben bu sivilceye bu jel ile bakim yapsam, o zaman 3-6 gün icinde gitmis oluyor. Evet, bazi diger ürünlere göre daha uzun sürüyor gitmesi. Cildimi nemlendirdigini söyleyemem, cünkü nemlendirici özellige sahip degil, ama mesela makyajinizdan önce kullanmaniz icin uygun bir ürün. Sadece sürdükten sonra 5-6 dakika icine cekmesine izin verin. Cildimdeki birkac yara izini de giderdi (eski sivilcelerden kalma). Asagidaki Önce/Sonra resimlerinde gördügünüz gibi sag yanagimda büyük bir sivilce vardi. Düzenli kullanista o da gitti, ve geriye sadece hafif bir kizariklik kaldi. O da su an tamamen kayboldu (bu önce/sonra resimlerini yaklasik bir hafta önce cekmistim). Su an cildim sadece göz altlarima kapatici sürüp evden disari cikacak kadar iyi ve cok memnunum bu üründen! La Roche Posay'i bana sevdiren ürün Effaclar Duo oldu. Ayrilmaz bir ikili olduk biz, mutlu mesut yasiyoruz. :P

Puan: 1000000/10!

Önce/Sonra resimleri.
'Önce' resimleri Subat'in ortasinda cekmistim. 'Sonra' resimleri ise Subat'in sonlarina dogru. Iki resimin arasinda yaklasik 10 günlük bir ara var. Yalniz bu Önce/Sonra resimleri ne zor ismis be! Önce resimindeki ayni pozu ve durusu yakalayana kadar anam agladi, ama 10-15 dakikalik bir bogusma sonrasinda basardim. :D

(Not: Yüzümde tabii ki hicbir sey yok. Sabah kalkip yüzümü yikadiktan sonra cektim ikisini de.)


Iki yanakta da bir fark görebiliyorsunuz. Evet, zaten cok fazla sivilcem yoktu, ama daha da az olmasini herkes ister, degil mi? :-)

Bu ürünü kimlere öneririm?
Hassas ciltli, akneye yatkin (ama cok agir aknesi olmayan) ve büyük gözeneklilere öneririm. Hem kuru, hem karma, hem de yagli ciltler icin uygun oldugunu düsünüyorum, ama dedigim gibi o Amerikan yapimi Benzoyl Paroxide icerigine dikkat edin, cünkü 5,5% orani bayagi yüksek. Dedigim gibi: ilk önce bir sampleini deneyin, begenirseniz full size alin.

Sanirim söyleyebilecegim her seyi söyledim. Aklinizda eger birkac soru kaldiysa mutlaka yorumlarda yazin. Benim söylemeyi unuttugum bir seyler olabilir.
Umarim bu yaziyi ve bu ürünü begenmissinizdir.

- iheartsu

75 comments:

  1. Canımın içi, ben de buna bayılıyorum ve tam 4 tüp bitirdim! Enfes gerçekten <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de ikinci tüpümü netten ismarlamak üzereyim simdi :D :D :D

      Delete
  2. sen benim hep aradığım ürünleri tanıtıyorsun yahu :) tamadır buda listede :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, insallah alirsin ve begenirsin canim :-)

      Delete
  3. bizim burda sample bulmak çölde su bulmaya benzediği için mecburen tam boyunu alacagim. bnde de ara sıra cıkıyor sivilceler. asıl gözeneklere etkisi olan bi ürün biliyor musun cnm ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm... Gözenekleri temizleyen ve kücülten bir ürün su yazimda bahsettigim Rival de Loop Cilt Temizleme Havlusu. Yani aslinda bir ürün degil de havlu. Kesinlikle benim gözeneklerimi kücülttü. Tavsiye ederim :-)
      http://makyajtutkusu.blogspot.de/2013/02/rival-de-loop-cilt-temizleme-rutinim.html

      Delete
  4. Bana bunu eskiden cildiyecim önermişti ve tüm yüze sürmüştüm ben de. Ve evet o şekilde sivilce yapıyor. Senin dediğin gibi de kullanmayı deneyim alırsam , günahını almış olabilirim ürünün. Effaclar yüz temizleme jelini çok sevmiştim ben de. Çok teşekkür ederim bu yazı için.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asil ben tesekkür ederim yorumun icin :-) Baskalarinin benim kullanip sevdigim ürünler hakkindaki düsüncelerini cok merak ediyorum. :-) Insallah bu sefer isine yarar canim!! <3

      Delete
  5. sende hangi ürünü görsem alasım geliyor canım benim bunu da koydum listeye şu sıralar çenem dağılmış durumda :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hakkinda uzun uzun konustugumdandir o :D Bir seyi sevdim mi tam severim :D
      Insallah isine yarar bitanem <3

      Delete
  6. ayy umarım bana da çare olur da tam boyunu alırımmm <3 çok heyecanlandım :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insallah canim, ama ben eminim isine yarayacagindan! :-) Sadece spot treatment olarak kullanman gerek :D

      Delete
  7. ben bu kremi almayı çok istemiştim sonra bloglarda aşırı sivilce yaptığını okuyunca korkup vazgeçmiştim :) senin değindiğin nokta çok güzel. içimi rahatlattın bildiğin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onlar ya yanlis kullanmis, ya da ciltleri fazla hassasmis öyleyse :-) Bulabilirsen sampleini al ve dene, inan bana benim dedigim sekilde uygularsan iyi bir sonuc göreceksin! (Tabii icindeki maddelere karsi cok hassas degilsen), ama denemekte fayda vardir her zaman. :-) Yorum icin tesekkür ederim <3

      Delete
  8. Acaba yüzümdeki benimle bütünleşmiş ve benden bir türlü ayrılmak istemeyen çillerimi de götürür mü? :)
    bana da beklerim bu arada :)
    http://makyajesyalarim.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cilleri giderecegini hic sanmiyorum canim. Cil sonucta, nasil desem, sana ait olan bir sey. Yani senin de dedigin gibi, cildinle bütünlesmis. Bir dene istersen, ama gidermez bence. Sonucta bu sivilce ve akneye karsi bir jel, cille alakasi yok. Sanirim cil pigmentasyonla alakali bir sey. En iyisi pigmentasyon lekelerini giderecek serumlar kullan, mesela: Clinique Even Better Treatment. :-)

      Delete
  9. Bu ürün ben de aşırı sivilce yaptı. Ben de bu durumu aşırı hassas cildime bağlayıp kullanmayı bıraktım. Ama dediğin gibi ben tüm yüzüme bol bol kullanmıştım, o yüzden de sivilce yapmış olabilir:) Bir de senin yönteminle kullanmakta fayda var:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, benim dedigim gibi kullanmayi dene, hala sivilce yapiyorsa, o zaman icerdigi maddelere karsi bir hassasiyetin var demektir Emel'im <3

      Delete
  10. süpermiş ben de gerektiği zaman kullanmak üzere bir sample edinsem iyi olur sadece sorunlu bölgeye uygulama yapılıyorsa sample bile yeter yani..

    ReplyDelete
  11. Tebrikler muhtesem bir yazı olmus gercekten

    ReplyDelete
  12. Bu yazını heyecanla bekliyordum:)
    Seri başarılı,temizleme jeli,k,A.I kullanıyorum ama bu dediğin etkiyi A.I dan beklemekle birlikte tam istediğim gibi de göremedim sanırım,beklenti dediğin büyük bir balon:)
    Duo'yu da edinip deneyeceğim,resimler konuşuyor ve sessiz kalamayacağım bu durumaa...
    Even better'ım kenarda kuzu kuzu yatıyor,şu sivilceden kurtulsam lekelere girişeceğim:p
    Lekesiz,sivilcesiz,duru ciltli günler tatlım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence cilt bakim ürünleri - her ne kadar övülüyorlarsa da - büyük beklentilerle alinmamali, cünkü herkesin cildi baskadir ve herkesteki sonucu ve etkisi farklidir. :-) Ama bu ürünü dedigim yöntemle uygularsan, o zaman sonucunun daha iyi olacagini düsünüyorum!
      Ben de sivilcesizim su an, sadece lekesiz olmaliyim, o zaman fondötene de ihtiyacim kalmayacak. :P Even Better Clinical Spot Corrector'u alacagim yakinda, insallah ise yarar. :-)

      Delete
  13. merhaba,

    2 senedir LRP nin effaclar düosunu kullanıyorum ve çok çok memnunum. benim de sivilce izlerimi azalttığını düşünüyorum. Asıl önemlisi ise cildi kesinlikle yağlandırmadan nemlendiriyor. Ben serinin tonik ve yıkama jelini kullanıyorum. Hepsinden çok çok memnunum:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemlendirme konusunda test etmedim bu ürünü, cünkü ben yukarida da söyledigim gibi bunu sadece sivilcelerime uyguluyorum, bütün yüzüme degil, ama sende iyi bir nemlendirme performansi varsa ne güzel :-)

      Delete
    2. Bana satış danışmanı effaclar AI sadece sivilce üstüne sürülüyor. bu tüm yüz nemlendirici dedi. Yani gönül rahatlığıyla kullanabilirsin canım

      Delete
    3. Yaziyi tamamen okumadin galiba canim, bütün yüzüme sürünce cok sivilcem oldu demistim. :-) Ama sen bütün yüzünde kullanip sorun cikarmadiyse ne güzel. ^^

      Delete
  14. Çok güzel olmuş gerçekten cidin gözle görülür fark ortada bu la roche un ürünlerini bende çok merak ediyorum hassas,karma,ve sivilcelenmeye müsait cilt tipi bu seri mi oluo acaba ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, hassas, karma ve sivilcelere egilimli cilt tipleri icin uygun bir seri :-) Mutlaka tavsiye ederim!

      Delete
  15. Çok güzel ve aydınlatıcı bir yazı olmuş. Özellikle benim gibi gözenek problemi olup da bir türlü sonuç alamayanlar için. Şimdi denemek istedim. Özellikle uygulaması ile ilgili bilgi verdiğin için çok teşekkürler. Aynı hataya düşmez artık kimse. Ama etkisi çok güzel gibi görünüyor. Hemen gidip almak istedim birden.=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gözenek konusunda cok cok iyi oldugunu düsünüyorum! Su an yüzümde hicbir gözenek görünmüyor, gercekten cok sikilastiriyor :-) Insallah sen de benim gibi bir sonuc görürsün!

      Delete
  16. Gerçekten çok iyi bir ürünn

    ReplyDelete
  17. çok güzel bir yazı olmuş tam da bunu araştırırken :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler! Umarim yardimci olmustur sana bu yazi :-)

      Delete
  18. Almayı düşünüyordum bende.Bu yazıyı okuyunca kesin alacağıım!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesin almalisin diyorum ben de :-))) Tesekkürler!

      Delete
  19. merak ettiğim bir üründü. teşekkürler

    ReplyDelete
  20. Benim de akne sorunum var bir de bu ürünü deneyeyim bakalım. Bilgilendirme için teşekkürler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederim, insallah sen de benim kadar begenirsin!

      Delete
  21. Yanaklarınızdaki düzelme tüm yüzünüze sürme sonucu mu oldu? anlayamadım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslinda anlasilir bir sekilde yazmistim yukarida. Sadece sivilcelerin üzerine uyguladiktan sonra oldu. :-)

      Delete
  22. ben de yakın zamanda akne tedavisine başladım ve her türlü krem,temizleyici vs. yasak.güneş kremi dahil :( bu yazını daha önce görseydim keşke belki bu izmir güneşinde güneş kremi kullanmamak zorunda kalmazdım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah :-( Insalla bir an önce düzelir cildin de istedigin ürünleri yinne kullanabilirsin! :-(

      Delete
  23. Evet bu urunu en de bir sure kullanmistim, cok iyi gelmisti, ama yeni urunler deneme hevesimden bir daha almadim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, ben de senin gibiyim, ama bir sey bana bunun kadar iyi geliyorsa, o zaman hi degistirmemeye calisiyorum, cünkü ne kadar cok sey denersem, o kadar cok sorun cikiyor yüzümde. Ben artik bununla kalacagim. :-)

      Delete
  24. en büyük derdim sivilceler
    27 yaşına geldim hala ergenlikten çıkamadım
    bu ürünü hep duyuyordum ama hassas bir cilde sahip olduğum için cesaret edememiştim
    ama senin yazın çok açıklayıcı olmuş en kısa zamanda denemeyi düşünüyorum
    teşekkürler:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederim! Insallah bu ürünle beraber bütün sivilce sorunlarin ortadan kalkar. :-)

      Delete
  25. selam benim de cildim seninki gibiymis fotograflardan gordugum kadariyla ama o ufak ufak seylere surunce butun yuze surmus olmuyor muyuz zaten? bır de burun bolgen nasıldı nasıl sonuc verdı merak ettım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ufak derken sadece gözle görülen sivilcelere demek istiyorum. Zaten bendeki ufak bölgeler cok fazla degildi, o yüzden sadece nadir yerlere sürdüm. Ve burun bölgeme hic sürmedim, cünkü burun bölgemde hicbir sorun yok Allah'a sükür. :-) Umarim sen de denersin!

      Delete
  26. ben bunun yüz temizleme jelini kullandım ve aşırı memnunum. effaclar a.i'yi de kullandım o eh işte. hatta bloğumda yazım da var: http://fashfash-fashion.blogspot.com/2013/03/la-roche-posay-effaclar.html
    bunu da önerinle alıp deneyeceğim. çünkü sık sık akne çıkaran ve özellikle alnımda lekeleri olan bir cildim var :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yazini okudum canim, ama pek bana göre bir ürün degil bu A.I. galiba. =/ Ben Duo'la kalayim en iyisi :D Umarim sen de benim kadar begenirsin!

      Delete
  27. merhaba,
    bütün yorumları okuyamadım.bir sorum var, eğer yukarıda bir yerlerde cevabını verdiyseniz kusura bakmayın:)
    benim cildim yağlı ve burnumun üzeri gözenekli. sivilce tedavisi gördüğüm için siyah noktam yok.onun dışında çenemde bazen çıkan bir-iki sivilce dışında cildimle ilgili bir sorunum yok. bu ürünü kullandığımda gözeneklerimin biraz da olsa küçülme şansı var mı acaba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim gözeneklerim kücldü, yukarida söyledigim gibi. Kücülmezse de, daha düz bir görünüm veriyor cilde. Bence bir dene, cünkü 'bende etkisi güzeldi' deyip size mutlaka almalisiniz diyemem hicbir ürün hakkinda. Herkes deneyip kendii ögrenmesi lazim :-)

      Delete
  28. Peki kremi sürdüğünüz sivilcenin etrafındaki deride minik yağ kesecikleri oluştu mu? ben 4 gün oldu başlayalı..sadece sivilceler üzerine sürdüm.

    ReplyDelete
  29. Kullandığınız effaclar duo nun içindekiler kısmınıda ekler misiniz? Sanırım bendeki fransa yapımı. Fransa yapımının içinde Benzolperoksit yok :(( Yani boşa aldım. :((( US yapımının içinde benzolperoksit var.

    ReplyDelete
  30. Pardon yeni farkettim, sizin kreminizde fransa yapımı..yani içinde benzolperoksit yok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istersen Amerikan yapimini dene, o daha etkili olacaktir. Fransa yapiminda dedigin gibi Benzol Peroxyde yok :-) Hayir, bende sivilce etrafinda yag kesecikleri olusmadi; hicbir sey olmadi acikcasi.

      Delete
  31. Önce/sonra fotoğraflarını merak ediyorum ama diğer yazılarında olduğu gibi bu yazında da ilk fotğraf haricindeki fotoğrafları göremiyorum. Niye ki?! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, maalesef otograflari yükledigim server ile bir problem yasiyorum. Hepsini yedeklemem lazim ve bu biraz zaman alacak. Kusura bakma lütfen :-(

      Delete
    2. Est. Acaba sorun bende mi diye sormak istemiştim. ;)
      Ama üstteki yorumu okuyunca çok şaşırdım. Amerika-Fransa yapımları arasında fark mı var? USA yapımı daha mı etkili?? :/

      Delete
    3. Etkili mi bilemem, ama USA yapiminda benzolperoxide var. Bu tabii akneye karsi daha büyük bir etki gösterebilir. USA yapimini nereden ismarlayabilirsin bilmiyorum acikcasi. Avrupa'da sadece Fransa yapimi satiliyor bildigim kadariyla. :-/

      Delete
  32. Merhaba öncelikle yazı süper! Ben Effacler gel kullanıyorum, duo alıp sivilcelere uygulamayı düşünüyorum, cildimin fazla kuruyacağını düşünüyorum. Hem nemlendirmesi hem de güzel bir makyaj bazı oluşturmaoluşturması açısından ne önerirsiniz?

    ReplyDelete
  33. Merhaba öncelikle yazı süper! Ben Effacler Gel kullanıyorum. Sivilceler için duo almayı düşünüyorum ama cildimin kuruyacak gibi... hem cildimi nemlendirmesi için hem de güzel bir makyaj bazı oluşturması için ne önerirsiniz?

    ReplyDelete
  34. çok beğendim yazıyı. hassas ciltliyim ama göz morluklarımın hemen altından başlayan yanak bölgemde çok derin gözeneklerim var. kullansam küçülür mü dersin? bir de siyah noktalara da uygualanabiliyor mu? tüm bunlara uygulayacaksam nasıl uygulayacağım bir de :D
    bana da bekliyorum

    ReplyDelete
  35. ilk defa yazını okuyorum. gerçekten çok yüzel yazmışşın bayıldım. bişey söylemek istiyorum. ürünü yüzünün tamamına uyguladığında sivilcelerin çıkmasının nedeni ürünün cildin alt katmanındaki tüm sivilceleri yüzeye çıkarması olabilir. sadece sivilcelerinin üzerine uyguladığında sivilcenin yok olmasının nedeni alt katmandaki sivilce zaten yüzeye çıkmış olması. sabırlı olup ürünün cildin altındaki sivilceleri kusmasını beklemeliyiz ve sonra tamamen yüzü iyileştirmesini beklemeliyiz. hatta bu yüzden eczanelerde satilan sivilce kremlerini ilaçlarını 2 ay kullanın diyorlar. benim görüşüm bu.

    ReplyDelete
  36. ilk defa yazını okuyorum. gerçekten çok yüzel yazmışşın bayıldım. bişey söylemek istiyorum. ürünü yüzünün tamamına uyguladığında sivilcelerin çıkmasının nedeni ürünün cildin alt katmanındaki tüm sivilceleri yüzeye çıkarması olabilir. sadece sivilcelerinin üzerine uyguladığında sivilcenin yok olmasının nedeni alt katmandaki sivilce zaten yüzeye çıkmış olması. sabırlı olup ürünün cildin altındaki sivilceleri kusmasını beklemeliyiz ve sonra tamamen yüzü iyileştirmesini beklemeliyiz. hatta bu yüzden eczanelerde satilan sivilce kremlerini ilaçlarını 2 ay kullanın diyorlar.benim görüşüm bu.

    ReplyDelete
  37. merhaba benim yüzümde çil ve lekeler var onlarada iyi gelirmi çok ürün kullandım ama nafile birde memnun kaldığınız güneş koruma ürünü varmıdır?

    ReplyDelete
  38. merhaba çil ve lekelerede iyi geliyormu

    ReplyDelete
  39. Merhabalar benim sivilceden dolayı cildimde çukurlar,kırmızı lekeler var bana etkisi ne denli olur sizce ? Bu ürün gayet kuvvetli ve bu yönde işe yarar mı yoksa başka ürünler mi bakmalıyım?

    ReplyDelete
  40. teşekkürler ben de kullanacağım. internette fiyatı uygun. eczaneler resmen kazık. aman diyim :)

    ReplyDelete
  41. merhabalar simdi ben la roche jel tonik ve duo dan siparis ettim bugun tealik aldim sorum su jelden sonra tonik uyguluyorum yikamam gerekli mi ? tonikten sonrada duo yu mu kullanmam gerekiyor bu sefer nemlendiricimi ne zaman kullancam sizin gibi bende tum yuzume uygulamak istemiyorum sizden cevap bekliyorum konu hakkinda :)

    ReplyDelete