Thursday, March 7, 2013

Alisveris / Haul #3 - Primark, Lush, P2, Catrice, etc.

Son iki günün alisverislerini göstermek istiyorum sizlere bu yazimda. Cok degil, ama cesit cesit seyler oldugu icin sizinle paylasmak istedim, cünkü aralarinda gercekten cok begendigim seyler var.

I want to share a haul of the past two days with you. I didn't buy that many things, but there are some accessories and clothes too in this post, so I wanted to show you what I got. I didn't expect to love these products so much!


Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette:
Bu yeni sabit ürünleri arasinda ve ben ciktigindan beri ne zaman standinin önünde dursam gözlerimi alamiyordum. Renklerin hepsi cok ama cok güzel ve suradaki Günün Makyaji yazimda kullandim bunu. Yazisi cok yakinda.

Ever since Catrice brought this palette with gorgeous nude shades to their permanent line, I couldn't take my eyes off of it and now I finally got it! All of the colors are extremely beautiful. I love them so much! I wore some of these shades in my previous EOTD post. Review will be up soon!

---


P2 Sheer Glam Lipstick 'Mona Lisa Smile':

Ismi cok güzel, degil mi? Mona Lisa'nin tebessümünü sevmiyorum aslinda, öyle bitkin bir hali var karinin. O yüz ifadesi sanki "Eyvah, kocam isten gelecek, ama cay hala demlenmedi, yine beni dövecek"-ifadesi gibi. Nereden geldiyse aklima. Rengi mükemmel. Yazisi yakinda geliyor.
I like the name a lot, although I don't like Mona Lisa's 'exhausted' kind of smile at all. The color is so beautiful and the texture is just heavenly. Review will be up soon as well!

Alverde Intensiv Aufbau Spülung:

Bunun sampuanina sahibim ve iki yildir sürekli bu sampuani kullandim. Arada tabii cok degisiklikler oluyor. Bazen bunu banyoya giderken yanimda almayi unutuyorum ve cikip almaya üseniyorum; o günlerde tabii baska seyler kullaniyorum. Yani ben illa bu sampuan olmazsa bitlensem de yikanmam diyenlerden degilim, ama özellikle bu sampuan gercekten saclarimda bir fark yaratti. Birisi benden sac bakim rutinimi istemisti, ama emin degilim. Yazarsam bunu orada göreceginizden emin olabilirsiniz.
This is the Conditioner of this line. I've been using the shampoo and the conditioner for two years (on and off) now and I really like what it does to my hair. Of course there have been other shampoos in between, but this is the only shampoo that I have repurchased at least a handful of times and that must really mean something :-) Someone asked me for a haircare routine post, but I'm not sure. If I do write it, you can be sure to see this product in there, too.

---

Just by Just Cavalli Body Lotion


Bunu bir kozmetik magazasinda hediye olarak aldim. Bu magazanin kendine özel karti var ve ben bu kartin üyesi oldugum icin her ay böyle hediyeler veriyorlar. Evime bir mektupla bir kupon gönderiyorlar ve ben bu kuponu alip magazaya gidip ürünü istedigimi söyleyince veriyorlar. Güzel bir sey aslinda. 30 ml'lik bir vücut losyonu parfümü alip almama kararinda yardimci olur diye düsünüyorum. Bakalim artik.
I'm a member of the Douglas Card. Douglas is like the Sephora of Germany. As a Douglas Card owner I get little gits every now and then as a coupon sent to my house and this was one of them. I just took the coupon to a Douglas store with me and got this body lotion in return. I think 30 ml of body lotion is a great amount to try out the fragrance and to decide wether to purchase the perfume itself or not. Let's see how it goes.


Primark Long Rainbow Cardigan:
Bu hirkayi görür görmez ba-yil-dim! Tam benim sevdigim uzunlukta (popomu örtecek kadar) ve cok yumusak. Renkler de o kadar güzel ki! Son günlerde hava biraz isinmaya basladi, bu yüzden simdi giymek icin süper. Baska seyler de aldim Primark'tan, ama özellikle bunu cok begendigim icin bunu göstermek istedim. Ilk basta 15€ yaziyordu etiketin üzerinde. Almaya karar verip kasaya gittigimde etiketin göremedigim bir kösesinde 7€ yazdigini gördüm ve daha da sevindim, cünkü yarisindan daha az fiyata geliyordu. Ama kasadaki kadin ürünü scan yaparken birden ekranda 5€ yazdi. Sordum bir yanlislik mi var acaba diye, ama kadin bu etiketlerin henüz yenilenmedigini ve gercek fiyatinin 5€ oldugunu söyledi. Yuppiiii! Süper fiyata süper bir hirka <3


I fell in love with this cardigan the moment I saw it! It's just the length that I like (covering my behind) and it's really soft, too. I love the colors as well, it feels so happy and cute. The weather has been really nice the last few days and I think it's the perfect time to wear this on its own without a jacket. I got some other things at Primark, too, but I don't think they're worth mentioning, as this was the 'star' of the purchase. I got it on discount for 5€ and I just found that out when I saw my receipt, so that's great. These kinds of surprises are always welcome :P

---

Primark Aztec Design Socks
Bu 5li coraplari o kadar sevdim ki! Bir corap hayrani oldugumu söylemis miydim? Hayir? Öyleyse simdi ögrendiniz. :-) Bu Aztec desenli coraplari görür görmez aldim, cünkü son zamanlarda bu tarz desenlere cok merak saldim! Gecenlerde bir de ayni bu desende iki tane kazak aldim, onlar da Aztec desenine hayranligimi kabartti diyebilirim.
I've really been loving the Aztec design lately and when I saw these pink/grey Aztec motive socks, I knew I had to get them. I've already purchased two pullovers with this design, so these socks had to become mine as well.



Ve hemen bir cift giydim!
I wore a pair as soon as I got home.

Floral Design Headbands
Sac bantlarini oldum olasi sevmisimdir. Her tür desenlisini severim, ama özellikle pembe ve cicek desenlilerden gözümü alamam. Bunu set olarak görünce hemen aldim, cünkü icindeki minik islemeler cok hosuma gitti. Kafami da hic agritmiyor (bazi bantlar cok agritir da). Asagida giyilmis halini görebilirsiniz.
I've always loved headbands. I like all kinds, plains, bows, frills, etc but I especially like headbands with floral prints which is why I had to get these two that came in a set. I like the little pearl details on them. Below you can see how the pink one looks worn.


LUSH Breath of Fresh Air
Bunu bir Türk blogunda gördügümden beri istiyordum, ama su an o blogu hatirlayamadim. Fakat bunu kendim icin degil, kardesim icin aldim. O bunu cok istedigini söyledi ve dogum günü yaklasiyor, ona verecegim hediyelerden birinin bu olmasini istedi. (Bu yaziyi insallah görmez, yoksa ne aldigimi ögrenmis olur. :D) Keske iki tane alsaydim. Aldigimdan beri sürekli yüzüme spreyleyesim var, daha fazla dayanamayip kullanmam insallah :D Bir sonraki gidisimde kendime de alirim.
I've been wanting this ever since I rad a blog post about it on a Turkish blog. This one, however, isn't for myself, it is for my sister. This toner has been on her wishlist since who knows when and her birthday is near, so I wanted to give her this in addition to my other gifts. Ever since I got home I've been tempted to spray this on my face, but I'm holding back. I wish I had gotten one for myself, too. I'll get one when I go back next time.


---

LUSH Mask of Magnaminty
Bu maskeyi gercekten cok uzun zamandir merak ediyordum ve LUSH'daki eleman bana uzunca ve detaylica bu ürünü anlattiktan sonra tabii almak istedim. Bu arada, LUSH'daki bütün elemanlarin muhtesem oldugunu düsünüyorum. Sample isteyince hemen veriyorlar (bazen istediginden fazla bile veriyorlar) ve ürünlerle o kadar ic iceler ki, gercekten en son icerigine kadar her seyi hakkinda yardimci olabiliyorlar. Özellikle bugün bana yardimci olan elemana hayran kaldim. Bu maskeyi denemek istiyordum, bu yüzden önce kücük boyunu aldim, begenirsem de büyügünü alacagim. Yazisi yakinda blogda.
This mask has been on my 'check out' list for a while now. I've really been wanting to try it out and after a long description of the product and the ingredients from a LUSH-girl, I finally got it. I generally think that the workers at LUSH counters really know what they're talking about and can really give you great advice. I bought the smaller size for now. If I like it, I'll buy the full size. Review will be up soon!


LUSH Fresh Farmacy

Kizariklara ve nadir sivilcelere egilimli cildim icin bir sabun istemistim elemandan ve bana Fresh Farmacy'nin bir sampleini verdi. Bu sabun cildi cok iyi temizliyormus ve kizarikliklari azaltiyormus. Temizleme konusunda pek ilgili degilim, cildimi temizleyecek bir sürü baska ürünüm var, ama kizarikliklari azaltacaksa, denemeye deger.

I have skin that tends to redness and pimples from time to time, which is why I asked for a soap for the face to prevent redness. The LUSH-girl offered me this Fresh Farmacy soap and said that it does exactly that - preventing redness. So I asked for a sample and got this. Let's see how it does!


---

Gördügünüz gibi, cok sey almadim. Aslinda bugün carsiya cikarken daha cok alacagimi saniyordum, ama öyle olmadi. Üzülecek bir sey degil tabii ki, cüzdanim icin daha iyi. :-) far paleti, ruj ve LUSH maskesinin yazilari yakinda gelecek, bekleyin. Öptüm hepinizi!

As you can see, I didn't buy that much stuff. Before I went shopping, I thought I would buy a lot more things, but it turns out that I didn't really like some things so much to buy them. I just kept holding myself back, which is always the better choice, because in all honesty, I don't need my 286489279th moisturizer. Anyways, the reviews of the eyeshadow palette, the lippie and the mask will be up soon, look out for those. Hope you all have a wonderful day!
- iheartsu

Instagram: iheartsu
Mail: theheartscalling@gmail.com


----------
Next Post: Caudalie Vinoperfect Day Perfecting Fluid SPF 15

15 comments:

  1. Ama ben o saçlarına vuruldum ki *_*
    Çok güzel ürünler almışsın canım, güzel günlerde kullan hepsini :* <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahah <3 *-*
      Gel de beraber kullanalim :D

      Delete
    2. Yakın bir yerde oturmuyon ki cadı, yoksa kesin otlanmaya gelirdim:D Çoraplardan birini ve saç bantlarını alırdım:D:D

      Delete
    3. Ahahaha :D Gönderiyim mi sana birer tane :D :D

      Delete
    4. Hiç hayır deme gibi bir huyum yok:D:D:D Tabiki de gönderebilirsin aşkısı:D <3

      Delete
  2. Canım bu catrice markası sadece Almanya'da mı var mesela İngiltere'de falan yok mu?
    Ve Almanya'da hangi mağazalarda satılıyor.
    Online alışverişle satın alınabilinecek bir site var mı?
    Son olarak aldıklarını güzel günlerde kullan canım:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim Catrice markasi bilgidim kadariyla sadece Almanya'da var, Ingiltere'de satilmiyor. Almanya'da DM ve Rossmann magazalarinda bulabilirsiniz (ama cogu Rossmann satmiyor, nadir yani, ama DM'lerde mutlaka var). Online alisveris sitelerinde de maalesef satilmiyor, olsa cok iyi olurdu aslinda, ama maalesef iste. Ama ilk cekilisim bitince ikinci cekilisimi baslatacagim ve orada Catrice ürünlerinden verecegim sizlere :-) Onu bekle canim! ^^
      Cok tesekkür ederim <3

      Delete
    2. Hmm anladım Almanya'da baya bi tanıdık var olmadı sipariş ederim diye nerelerde satılıyor diye sordum.
      Valla catrice ürünlerini hediye etmen güzel olurda ben çekilişlerde şanssızım kesin bana çıkmaz.:(

      Delete
    3. Olsun, yine de katil, belki sans sana güler bu sefer? :-))

      Delete
  3. palete bayıldımmmm :))) çok güzel şeyler almışsın canım güle güle kullan (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ederim! Palet gercekten cok güzel yaa, ben de bayildim<3

      Delete
  4. hiç saç bandı kullanmayan bir insan olarak bayıldım banda ya :) çoraplar da çok şirin, güle güle giy. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ederim, ben de bayildim bantlara <3
      Öperim <3

      Delete
  5. catrice far paletine bayıldım ben.. güle güle kullan..

    ReplyDelete