Sunday, March 31, 2013

Essence My Skin Refreshing Toner

[English will be added soon!]


Essence'in My Skin serisi Türkiyede henüz yok, bunu biliyorum, ama eger bir gün gelirse, o zaman hangi ürünlerini önerdigimi söylemek istiyorum sizlere. My Skin serisinde isminden de belli oldugu gibi cilt bakim ve temizleme ürünleri satiliyor. Ben sahsen tonigini, peelingini ve yikama jelini cok begeniyorum (ki ben yikama jeli hastasiyim, benim kadar yikama jeli bitiren görmemissinizdir :P Gören yiyorum sanacak!)


My Skin serisinin tonigini yillardir aliyorum ve en az 10 sisesini bitirmisimdir. Ta ki The Body Shop'un Cucumber Toner'ini bulana kadar. Onu kullandiktan sonra tekrar buna geri döndüm. Ayni zamanda Bioderma Sensibio H2O'yu da tonik olarak kullaniyorum, yani ikisi arasinda degistiriyorum hep. Benim sehrimde bir Essence dükkani var, cok sirin ve kücük ve drugstorelarda bulamadiginiz bazi ürünleri orada da bulabiliyorsunuz. Ayrica Essence'in bir de aksesuarlari var, kolyeleri, küpeleri, sallari, sapkalari filan. Onlar da cok seker. Bu tonigi yaklasik bir yil önce magazalardan kaldirdi Essence nedense ve ben en sevdigim toniklerden birinin gidecek olmasina cok üzüldüm, ama Essence dükkanina girdigimde hala duruyorlardi. Elemana sordum ve o, bu tonigin magazalardan kaldirildigini, ama hala Essence dükkaninda satilacagini söyledi. Neden kaldiriyorlarsa artik. Ama satistan cikarilmiyormus, yuppiii <3

Fiyati 1,95€ ve icerigi 200 ml. Her cilt tipine uygun ve lychee ve üzüm iceriyor. Cok tatli bir üzüm kokusuna sahip ve Bioderma kadar iyi temizleyemese de gayet iyi temizliyor. Ben toniklerde genel olarak cildimin daha iyi oldugunu görmedim, bu yüzden bir etkisi yok, ama sürünce cok ferah ve iyi hissediyorum kendimi. Ismi gibi gercekten de 'refreshing' bir etkisi var. Eger My Skin serisi oraya gelirse mutlaka deneyin!

- iheartsu
Instagram: iheartsu
Mail: theheartscalling@gmail.com

----------
Next Post: Soap & Glory Hand Food

11 comments:

  1. Türkiyeye bir iki seneye filan gelir heralde ya da hiç gelmez :S ben de tonikleri makyajımı temizledikten sonra kalıntı olma ihtimaline karşın kullanıyorum iyi oluyor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen, ben de öyle yapiyorum. Bazen gereksiz bir ürüne benzese de, gercekten ferahlatiyor <3

      Delete
  2. keşke gelse çok merak ettim denemek isterim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insallah en kisa zamanda deneme sansi bulursun canim! :-)

      Delete
  3. Cidden bunu da çok merak ettim :) Sevimm sen ne yazsan ben istiyorum neredeyse, bana makyaj da yap istiyorum :(

    ReplyDelete
  4. Ayyy, ben de ben deee cok istiyorum!! <3

    ReplyDelete
  5. ıffı pıffı niye burda yok kii çok merak ettim gerçekten :(
    artık bizim yerimize sen güle güle kullan canım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kullanicam bitanem de insallah size de gelir <3

      Delete
  6. Adı bile tatliş, kokusunu düşünemiyorum :)

    ReplyDelete
  7. ben bloğunu tesadüfen keşfettim ve bayıldım ürünler hakkında paylaştıkların yol göstercek şekilde . bloğunu iyikide bulmuşum . türkiyede olmayan bi kaç ürünü ablama getittireceğim sayende herkesden önce kullanma şansım olaccak :)

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete