Sunday, March 10, 2013

MUJI Ruj Paletlerim // MUJI Lipstick Palettes

Merhabalar! Bu yazida sizlere bir ruj saklama yöntemi gösterecegim. Bu paletler MUJI'den. Eminim MUJI'yi Youtube'da duymussunuzdur, makyaj ürünlerini saklamak icin cok harika kutulari var. Bu paletler de oradan. :-) MUJI'den daha cok kutu almayi planliyorum, alirsam gösteririm! Gördügünüz gibi iki tane dudak paleti var. Cok fazla kullanmadigim rujlari buraya koydum. Aralarinda birkac MAC ruj da var, o yüzden bos olan ruj kutularini Back 2 MAC yaptim. :-) Asagidaki swatchlardan herhangi bir renk hosunuza gittiyse mutlaka söyleyin, size markasini ve rengini söyleyeyim. Böyle paletlerde tutup kullanmak kesinlikle cok iyi, cünkü bütün rujlariniz cok fazla yer kapliyor ve böylece daha az yer almis oluyorlar. Tabii dezavantaji da var, cünkü disaridayken rujunuzu yenileyemiyorsunuz, ama benim icin sorun degil acikcasi. Buyrun resimlere!

Hello everyone! In this post I will show you a method to store your lipsticks. These palettes are from MUJI. I'm sure some of you have heard about this brand on Youtube. They make amazing containers and little boxes that are perfect for make-up storage! When I go back next time, I will buy more things and show them to you. If you want to know a particular brand and shade of any of the swatches below, let me know and I'll tell you. It's really nice having your lipsticks all together like this, they don't take much space this way. However, if you go out, you can't reapply it, which is a disadvantage, but I'm not really bothered by that. Here you go...




1st palette...


2nd palette...


Bu palet yöntemini yaptigimdan beri bütün rujlari daha cok kullandim. Ayrica karistirip yeni renkler bulak icin de süper. Hrkese tavsiye ederim. Eger cok rujunuz varsa, cok iyi bir yöntem.

Ever since I started using these palettes, I've been using more different shades of lipsticks instead of my every-day lipsticks. It's also great for mixing colors. I recommend this to everyone!

- iheartsu

Instagram: iheartsu
Mail: theheartscalling@gmail.com

----------
Next Post: Günün Makyaji // EOTD - 10.03.2013

19 comments:

  1. Replies
    1. Bir kadinin ortalama olarak hayatinda 4 kilo ruj 'yedigini' biliyor musun? :D :D :D

      Delete
    2. ben duymuştum, ay çok itici :/

      Delete
  2. Renk seçimi konusunda çok zevklisin :) Ama benlik bir sey değil sanırım bu palet ben yanımda taşımazsam olmaz diyenlerdenim ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de genelde rujumu bu paletlerden uyguladiktan sonra ve disari ciktiktan bir süre sonra dudaklarimdan silinince, yine günlük rujumu cebimden cikarip uyguluyorum. :-) Bu yüzden her zaman yanimda bir pembemsi, bir de nude ruj tasiyorum, o günkü makyajima uyacak bir sey olmasi icin. Ama ilk ruj olarak bunlardan kullanmayi cok seviyorum :-)

      Delete
  3. ilk palet ilk swatch'daki 2 ve 4 ile ikinci palet ilk swatch'daki 1 ve 3. ayrıca ikinci palet ikinci swatch'da 3 ve 6 mükemmelll <3

    ama saklama kabı fikrini sevmedim :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilk palet ilk swatch'daki 2. renk: P2 Pure Color Lipstick 'Sunset Boulevard'
      Ilk palet ilk swatch'daki 4. renk: P2 Pure Color Lipstick 'Rodeo Drive'

      Ikinci palet ilk swatch'daki 1. renk: Rival de Loop Lipstick Nr. 24
      Ikinci palet ilk swatch'daki 3. renk: P2 Pure Color Lipstick 'Nathan Road'

      Ikinci palet ikinci swatch'daki 3. renk: Hatirlamiyorum maalesef. =/
      Ikinci palet ikinci swatch'daki 6. renk: Rival de Loop Lipstick Nr.

      Saklama kabi fikri aslinda yer kazanmak icin cok iyi :-) Ama yanina alamiyorsun iste. Ama dedigi gibi benim icin sorun degil. :-)

      Delete
    2. ayy p2 yoktur burda ama rival hep görüp de uyduruk mu ki bunlar diyerek caydığım bi markaydı.
      bu ürünler Tr'de var mı bilmiyorum hemen araştırayım bayıldımm <3

      kalıcılıkları nasıl pekii? biraz ayrıntı bilgi alayım :D

      Delete
    3. RDL kesinlikle var, Rossmann'da satiliyor. :-) Bir bak rujlarina, aralarinda gercekten kaliteli olanlar var <3
      P2 rujlarinin kaliciliklari pek iyi degil, en fazla 1 saat kaliyorlar, sonra da tekrar yenilemek zorundasin. Ama RDL'ler bende genelde iki saatten az kalmiyorlar. :-))

      Delete
    4. oh şahanee :)) ilk fırsatta edineyim hele ki o en sonraki moruu oy oy

      Delete
  4. Renklerin mükemmelliğine bak yaa <3 İlk paletteki koyu renk rujlar çok çok çok daha mükemmel görünüyo:D Ruj konusunda da zevklisiniz bayan:):) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nihaha :P Zevkliyim demek <3 Evet, seni seviyorum, demek ki zevkliyim :D

      Delete
  5. kuzum sen naptın böyle :) çok kullanışlı olmuş ama yanında taşıyamamak kötü. bende boş balm kutularına koyuyordum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, bos balm kutulari da cok iyi, onlar da saklamak icin mükemmel :-)

      Delete
  6. Bitmek üzere olan rujları kabından sıyırıp bu kutulara aktarmak için uygun bir kutu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, kesinlikle! Zaten bu rujlar da bitmek üzereydi ve hala icinden cikan miktara bakar misin! :D

      Delete
    2. Dibindeki ruj miktarı rujun toplam hacmi kadar oluyor nerdeyse :))

      Delete
  7. ben asla kıyamıyorum ne rujlara ne de farları çıkarıp manyetik paletlere koymaya böyle daha pratik olduğu kesin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, ama diyelim rujun bitmek üzere ama dudagina sürdügünde asagida kalan kismi degmiyor dudaklarina? O zaman daha mantikli böyle paletlere doldurmak. :-) Tesekkür ederim yorumun icin <3

      Delete