Wednesday, February 20, 2013

L'Occitane Bademli El Kremi


Uzun zamandir L'Occitane markasina merakliydim, ama nedense Ocak 2013'ten önce hicbir ürününü satin almamistim; simdi merakima yenik düsüp birkac sey almaya basladim, bu da onlardan biri. L'Occitane'in el kremleri hakkinda bir seyler duymussunuzdur mutlaka, cok ünlüler. L'Occitane her serisi icin bir el kremi cikardi ve ben en cok badem serisini sevdigim icin tabii ki de bademli el kremini aldim. Daha sonra da diger cesitlerini deneyecegim.

Icerigi: 30 ml, travel size diye geciyor, ama ben genelde 30 ml'lik el kremleri kullanirim, cünkü cantaya almak icin de uygun, bu yüzden benim icin full size diyebilirim. Fiyati: 7€ (nete baktim, TR'de 21,50 TL diyor). Puan: 7/10 (fiyata göre daha cok olabilirdi.)

Paketi: Bastirmali ve 'metalik' tarzi bir tüp oldugu icin, icindeki her damlayi cikarabiliyorum. Sevmedigim tek yani, bastirinca oldugu gibi kalmiyor. Hani büküp bastiririz ya, iste o formda durmuyor, yine aciliyor. Keske dis macunlarinda oldugu gibi bu da öyle kalsa, ama bu kücük bir sey, büyük bir problem degil. Puan: 9/10.

Yapisi: Ne cok kalin ne de cok sivi, ikisinin tam ortasi. Sürer sürmez ellere muhtesem bir nem veriyor ve hemen tenin icine isliyor. En iyi yani ise, ardinda pudramsi bir his birakmiyor - ki ben bu histen nefret ederim. Son resimde gördügünüz gibi findik büyüklügünde bir miktar iki ele de yetiyor. Benim cogu zaman soguk havalarda ellerim kuru olur ve bunu sürünce o kuruluk tamamen gider. Benim kardesimin elleri benden daha kuru, yani resmen püskül püskül soyuluyor bazen, ve bu krem onun da ellerini cok iyi nemlendiriyor, ki bunu cok el kremi basaramaz. Sürdükten sonra da mesela dokunmali ekranlarda parmak izleriniz cikmiyor, cünkü hemen isliyor tene, bu da kesinlikle bir avantaji. Puan: 10/10

Kokusu: Hayatimda koktugum en güzel koku diyebilirim, gercekten muhtesem. Sözlerle anlatilamaz, mutlaka denemeniz lazim diyorum, cünkü cidden anlatamiyorum size. Cok tatli, ama hicbir sekilde kafa agritmiyor, askine, sürekli koklamak istiyor insan. Bu badem serisinin dus yagi da var bende, ve o bundan cok daha agir kokuyor mesela. Kesinlikle ayni kokuyorlar, ama el kremi biraz daha hafif. Yakinda dus yagi hakkinda da bir yazi yazarim. Puan: 10/10

Sonuc: Gercekten cok sevdigim bir el kremi oldu. Zaten badem serisine bayiliyorum, bu da ellerimin mükemmel kokmasini sagliyor ve cok iyi besliyor, nemi birkac saat kaliyor. Puan: 9/10 (fiyatin yüzünden bir puan kiriyorum).

Kesinlikle herkese tavsiye ederim. Denerseniz bir daha baska bir krem kullanmak istemeyeceksiniz.

Herkese 'mükemmel kokan' bir aksam dilerim,
- iheartsu

1 comment:

  1. Bioder in aqua soft olarak bir el kremi çıkmış harika. nemlendirme özelliği bu kadar iyi ürün kullanmadım desem yeridir.

    ReplyDelete