Wednesday, April 3, 2013

Clinique Chubby Stick 'Heaping Hazelnut'

[English will be added soon!]

Chubby Stickleri ciktigindan beri merak ediyordum ama nedense hicbir tane almak gelmedi icimden. O kadar ahim sahim bir sey oldugunu düsünmedim hic. Ama gecenlerde Cosmopolitan'in bir yarismasina katildim ve Clinique'in bir Chubby Stick'ini kazandim. Tesekkürler Cosmo & Clinique.

Bana gelen renk Heaping Hazelnut idi. Zaten iyi bir nude ruj arayisindaydim, bu da tam zamaninda geldi acikcasi. Tabii nude yerine her daim renkli ruj tercih ederim. Keske pembe ya da mercan bir renk gelseydi diyorum, ya da kiraz gibi pembe/kirmizi karisimi bir renk. Ama buna da cok sevindim, cünkü artik her gün kullanabilecegim bir nude rujum var.


Pigmentasyonu gayet iyi, ben daha az olacagini düsünüyordum. Cok sheer bir yapisi var, ama yine de rengini iyi veriyor. Bu renk tam olarak dudaklarimin rengi, yani sürünce ayni dudagimin rengi oluyor, ama hafif bir parlaklik veriyor, bu yönden kesinlikle muhtesem bir renk, cünkü bana o 'MLBB' görüntüsünü veriyor (= My Lips But Better). Kardesim bu rengi denediginde onun ten rengi biraz daha koyu oldugu icin bendeki gibi durmadi tabii. Her cilt tonunda farkli bir sonuc cikacaktir diye düsünüyorum. Ayrica bayagi iyi nemlendiriyor dudaklari ve pul pul dökülmesine sebep olmuyor. Kaliciligi iyi degil, en fazla iki saat sonra tekrar uygulama istegi duyuyorum. Rengi dedigim gibi cok dogal ve acik bir kahve rengi, icinde cok ama cok hafif bir parlaklik var, ama dudaklarda belli olmuyor. Kullanisi gayet iyi, cünkü asansörlü ve kalemtrasla ugrasmak zorunda olmuyorsunuz. Ayrica yaniniza almak icin de süper bir ürün, cünkü özellikle bu renkte ayna bile olmadan uygulayabiliyorsunuz ve iyi görünüyor.

Kardesimdeki durusu:


Bendeki durusu:

Ben bu ruju begendim, ama beni benden aldi diyeme (ki bunu hicbir nude icin diyemem, ben renkli ruj severim). Günlük kullanim icin gayet iyi bir renk, kullanisi iyi, kaliciligi daha iyi olabilirdi. Belki diger renklerine bir bakarim, ama ilgimi cok kabartti diyemem acikcasi. Yine de deneyebildigim icin sevindim.

- iheartsu
Instagram: iheartsu
Mail: theheartscalling@gmail.com

22 comments:

  1. uuuu tam benlik bu renk <3 Güzel hatunuma da çok yakışmış,ama ama sende pembe renkler enfes duruyor oooyyyş <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence de pembe ve kirmizilar cok iyi gidiyor benim ten rengime, cünkü cok acik tenliyim ve nude rujlar ölü gibi gösteriyor beni. :D Ama yine de iyi yani <3 Sag ol askimm, sana herrr sey yakisir!

      Delete
  2. Ouw baya renk veriyormuş baksanıza; çok hoşuma gitti sendeki duruşu :)
    Yazın ben bunu kullanırım pek de kullanırım çok da kullanırım,
    Hatunda dudak vaarr dudaakkkk güzel durmaması mümkün mü :):):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yazin nude ruj iyi gider aslinda, ama benim tercihim yine pembeden yana olurdu yazin :D Pembe zaten bütün yil boyunca bende sezon rengi :D
      Tesekkür ederim bebek <3

      Delete
  3. Varla yok arası çok güzel durmuş dudaklarında. Ama dudaklar biçimli maşallah ne sürsen yakışır..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, cok tesekkür ederim, bunu duyduguma cok sevindim! Dudaklarim konusunda biraz kompleksliyim bazen, keske üst dudagim daha dolgun olsaydi diyorum hep, ama böyle yorumlar gelince o kompleksler ucup gidiyor <3 Cok tesekkürler!

      Delete
  4. yaa mükemmelmiş, benim de aklıma soktun şimdi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu ruj sana cok yakisir! Cok dogal görünüyor, tipki sen gibi, bence tam senlik Görkem'cim! :-)

      Delete
  5. enee çok güzelmiş gerçekten dudakta duruşuna bayıldımm! ben de almayı düşünürdüm ama gramına göre çok pahalılar :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben cok pahali bulmuyorum aslinda, gramaji 3,7 gibi bir sey dogru hatirliyorsam, yani siradan bir ruj gibi düsün. Evet, biraz daha pahalilar tabii ki, ama yani yapi olarak da digerlerinden bayagi bir farki var acikcasi ve asansörlü olmasi, kalem seklinde olmasi da fiyatina katiyor tabii ki. Yani bence 20€ verilir bunlara. :-) Ben cok begendigim bir rengini bulursam alirdim kesin :-)

      Delete
    2. evet yapı olarak farklı ve rujlardan daha güzel bence. bir bb krem, kapatıcı olsa bu fiyatı düşünmeden verirdim ama dudak ürünlerine çok para verince içim acıyor nedense :( :)))

      Delete
    3. Evet, o yönden de kesinlikle haklisin canim, dudak ürünleri cok kalici degil, ele bu Chubby Stick'in hic kalici olmadigini düsünüyorum, bu yüzden bunlara o kadar cok para vermek de biraz sacmalik bazen. :-)

      Delete
    4. evet bende de woppin watermelon var kalıcı değil gerçekten ama çok cicilerr :)

      Delete
  6. Dudaklar güzel olunca yakışır tabiki de:)) Ama bence sen koyu renk rujların hatunusun:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koyu degil de civil civil renk insanim desek daha dogru olur Emel'im <3 Sana daha da cok yakisir askos <3

      Delete
  7. ne güzel doğal bir rengi var öyle, dedikleri gibi dudaklar da güzel olunca harika olmuş :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkür ederim, cok sevindim <3 Evet, gercekten de bayagi dogal bir rengi var, asagida da denildigi gibi sür-cik rengi :-)

      Delete
  8. en uygun renklerden biri sür-cik-bitti :)

    ReplyDelete
  9. Çok yakışmış.Ama bende sana renkli rujları daha çok yakıştırıyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dimi yaa! Bence de renkli ruj daha yakisiyor bana :D Böyle düsünmene cok sevindim! Nude rujum oldugundan telafi edip bugün yine pembe bir ruj aldim, iyi mi :D Sebebe bak, nude rujum oldu diye pembeler küsecek sanki, hemen ondan da bir tane alayim düsüncesi. Ne olacak benim halim :-)

      Delete
  10. Çok güzel bir yazı olmuş. Clinique rujlarına bayılıyorum, her serisi ayrı ayrı favorim oldular :) Bloğuma da mutlaka beklerim :) http://biliyorumdasoyluyorum.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete